Sipariş ve Teslimat

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

 

Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir. Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir.

 

Nasıl sipariş verebilirim?

Sitemiz üzerinden sipariş verebilmeniz için öncelikle sitemize üye olmanız gerekmektedir. Üyeliğinizi oluşturduktan sonra satın almak istediğiniz ürünün sayfasına giderek beğenmiş olduğunuz renk, beden tercihinizi yapıp “Sepete Ekle” butonuna basarak, ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. Daha sonrasında sayfamızın sağ üst tarafında bulunan “Sepetim” e tıklayarak, sistemin size soracağı kargo ve teslimat bilgilerinden sonra ödeme bilgilerinizi yazıp siparişinizi verebilirsiniz.

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişleriniz Yurtiçi Kargo firması ile gönderilmektedir.

Kargo ücreti ne kadar?

Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerde Türkiye içi tüm şehirler için kargo ücreti sabit 6.90 TL’dir.

Siparişimi verdim, bundan sonra ne olacak?

Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız email adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir mail gönderilecektir. Müşteri temsilcilerimiz siparişinizi en kısa sürede sorunsuz bir şekilde size ulaştırmak üzere ürünlerinizi hazırlayacak ve kargoya verecektir. Siparişiniz elimize ulaştıktan sonra en geç 4 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir mail yollanacak ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Ödemelerinizi Visa, Visa Electron ve Mastercard kredi kartları, Banka Havalesi veya Kapıdan Ödeme seçeneklerinden birisi ile yapabilirsiniz.

Siparişimin durumumu nasıl takip edebilirim?

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz tüm siparişleri üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda bulunan siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.

Siparişim kargoya verilmiş. Durumunu nasıl kontrol edebilirim?

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişinizin takibini üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda siparişleriniz listelenmektedir. Kargoya verilen siparişinizin yanındaki kargo linkine tıklayarak, siparişinizin kargodaki durumunu takip edebilirsiniz.

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tuttururarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Şifremi Unuttum?

Giriş sayfasındaki “Şifremi unuttum” linkine tıklayın ve siteye kaydınızı yaparken kullanmış olduğunuz e-mail adresinizi girin, çok kısa bir sürede size, siteye giriş yaparken, bize bildirmiş olduğunuz şifrenizi içeren bir e-mail gönderilecektir.

E-BÜLTEN ABONELİĞİ

  • ÜCRETSİZ KARGO

    150 TL Üzeri Alışverişlerde

  • SAĞLAM ÜRÜN GARANTİSİ

    Kırık Parça Temini

  • GÜVENLİ ÖDEME

    Bilgileriniz 128 Bit Ssl ile Güvende

  • WHATSAPP HATTI

    0 (506) 063 14 14

İade Koşulları
 
14 gün içerisinde iade hakkı: İade etmek istediğiniz ürünleri, iade ve değişim formunu doldurarak, siparişi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde ürünle birlikte iade edebilirsiniz. İade işlemleri E-ticaret biriminden yapılmaktadır. Mağazalarımızdan internet siparişlerinin iadeleri yapılmamaktadır. Faturasız İade Kabul Edilmemektedir.

 

Satın almış olduğunuz ürünleri kullanılmamış ve satılabilirlik özelliklerini kaybetmemiş olmaları halinde iade edebilirsiniz. Ürünlerin etiketlerinin ve logolarının zarar görmemiş olmaları; ürüne ait tüm aksesuar ve hediyelerin ürün ile beraber iade edilmesi zorunludur.
Orijinal ambalajı zarar görmüş, kullanılmış, tahrip olmuş ürünlerin iadesi ve değişimi kabul edilmemektedir.Ürünün, ürün sayfasında verilen bilgilerden farklı olması, hasarlı veya eksik olması durumunda herhangi bir kargo ücreti ödemeden anlaşmalı kargo firması Yurtiçi Kargo ile iade edebilir veya değişimini isteyebilirsiniz. Yurt İçi Kargo İade kodumuz : 157980068 ‘dir. Farklı bir kargo firması ile alıcı ödemeli göndereceğiniz iadeler kabul edilmeyecektir.

 

Sipariş tesliminden itibaren 14 gün geçmesinin ardından iade talebi ile gönderilen siparişler iade alınamamaktadır ve bu süreçten dolayı oluşan kargo bedelini firmamız karşılamamaktadır.
İade etmek istediğiniz siparişinize ait ürünler Lively tarafından iade koşullarına uygun olarak teslim alındığı günden itibaren 7 iş günü içerisinde ücret iadesi Kredi Kartınıza yapılacaktır. Provizyon Kodu ile birlikte ücretin ekstrenize yansıması banka ile olan anlaşmanız çerçevesinde gerçekleşmektedir. Ekstrenize yansımayan ücretler konusunda provizyon kodunuz ile beraber bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.
Ürün iptal ve iade işlemleri hakkında detaylı bilgi için 0506 063 14 06 nolu Lively Müşteri Danışma Hattı'nı hafta içi her gün 9:30 - 17:30 saatleri arasında arayabilirsiniz.

 
Ayrıca 0506 063 14 06 hattımız üzerinden veya bilgi@lively.com.tr adresimize sipariş no, ürün adı, iade sebebi vb. bilgileri belirterek iade talebinizi oluşturabilirsiniz.

 

İade Bilgilendirmesi: İade işlemleriniz tamamlandığında tarafınıza bilgilendirme yapılır.
İade Adresi:
E-posta : bilgi@lively.com.tr
Taki Kuyumculuk Billuriye Limited Şirketi
Dempa Sanayi Sitesi 3797. Cad. No:6 Susuz/Yenimahalle/ANKARA’dır.
Faturası ile gönderilmeyen ürünlerin iadesi alınamamaktadır. İadelerinizi faturası ile birlikte göndermeniz rica olunur.
İade etmek istediğiniz ürünler, ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve talebiniz değerlendirilecektir.